Megan Käyttö- ja Lisäturva


1.1 Yleistä:


Tarjoamme kaikkiin myymiimme käytettyihin laitteisiin Megan Käyttöturvan, joka takaa puhelimelle huoletonta käyttöä. Lisäksi voit ostaa puhelimeen Megan Lisäturvan, jolla laajennat Käyttöturvan kestämään vuoden! Käyttöturvan myötä voit olla varma siitä, että puhelin on ostohetkellä kunnossa ja on sitä myös jatkossa. Emme myy vaurioituneita laitteita laisinkaan vaan jokainen laite tarkastetaan Apple- tuotteisiin erikoistuneen ammattilaisen toimesta täydellisesti toimivaksi. Tarkastuksen perusteella voimme luvata jokaiseen laitteeseen Käyttöturvan ilmaiseksi! 


Käyttö- ja Lisäturvan voimassaoloaikana huollamme laitteissa ilmenneet viat seuraavin ehdoin:


1.2 Voimassaoloaika ja -alue:


Megan Käyttöturva on voimassa puoli vuotta (6kk) tuotteen ostopäivämäärästä. Megan Lisäturva on voimassa tasan vuoden (12kk) ostamisesta. Käyttöturva on voimassa Suomen alueella.


1.3 Käyttö- ja Lisäturvan sisältö:


1.3.1 Nopea huolto virhetilanteissa: Kaikki korjaustyöt aloitetaan vuorokauden kuluessa laitteen vastaanottamisesta.

1.3.2 Lisäksi huomioon on otettava seuraavat ehdot:

  • Käyttöturva ei kata virheitä ja vikoja, jotka ovat todettavissa johtuvan todennäköisesti Asiakkaan huolimattomuudesta tai tapaturmasta. Myös laitteen väärinkäyttö johtaa Käyttöturvan mitätöitymiseen.
  • Käyttöturva ei koske normaalia kulumista esimerkiksi laitteen akkua.
  • Käyttöturva ei koske ohjelmistovikoja
  • Käyttöturva ei sisällä laitteen puhdistamista viruksista ja haittaohjelmista
  • Käyttöturva raukeaa mikäli laite on kytketty maadoittamattomaan pistorasiaan.
  • Laitteen kuorten fyysinen avaaminen mitätöi Käyttöturvan.
  • Mikäli laitteen sarjanumero on turmeltu lukukelvottomaksi, ei Käyttöturva ole voimassa.


1.4 Toimenpiteet virhetilanteessa:


Asiakkaan havaitessa vian laitteessaan, tulee ottaa viipymättä yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen myynti(at)megan.fi. Tämän jälkeen asiakas saa ohjeet, kuinka laite toimitetaan huoltoon. Asiakas on vastuussa tietojensa varmuuskopioinnista, sillä usein laitteet joudutaan nollaamaan ja tiedot häviävät.


1.5 Huoltotoimenpiteet


Kun vika on todettu ja ohjeet lähettämiseen saatu, asiakas lähettää laitteen huoltoon. Huoltoaika on yleensä n. 2-5 vuorokautta laitteen vastaanottamisesta. Tämän jälkeen laite toimitetaan takaisin asiakkaalle käyttöön. Mikäli tarvittavia osia ei ole saatavilla tai huolto on liian työläs ja kallis, voidaan tuote vaihtaa samanlaiseen uuteen kappaleeseen. Huolto voi ymmärrettävästä syystä viivästyä joitakin päiviä.