Miten takuu ja huolto toimii?

Meille takuun ja huollon toimiminen on ensisijaisen tärkeää, sillä haluamme palvella asiakkaitamme niin hyvin kuin mahdollista. Jokaisessa meiltä ostetussa älypuhelimessa on aina vähintään 1 vuoden takuu. Pyrimme tarjoamaan myös 2 vuoden takuun, mikäli valmistaja sitä tarjoaa. 

Mikäli laitteessasi ilmenee takuunalainen vika, huollamme sen lähtökohtaisesti valtuutetussa merkkihuollossa tai vaihdamme laitteen suoraan uuteen. Haastavemmissa vioissa, voidaan joutua odottamaan osia tai puhelin saatetaan joutua lähettämään huoltoon Euroopan isompiin huoltokeskuksiin. Tällöin kuitenkin pidämme huolen, että huoltoaika ei pääse kohtuuttoman pitkäksi. Lähtökohtaisesti huoltoaika on n. 1 viikko ja maksimi 1 kuukausi. Pitkäksi venyneissä huolloissa pyrimme esimerkiksi tarjoamaan sijaislaitteen.

Mikäli vika ei ole takuunalainen tai takuu on umpeutunut, autamme laitteiden huoltamisessa myös sen jälkeen. Teetämme huollot valtuutetuissa liikkeissä erillisen hinnaston mukaisesti. Hinnaston saat meiltä tarpeen tullen. 

Tilaamalla meiltä Megan.fi- verkkokaupasta voit varmistua siitä, että sinusta ja laitteestasi pidetään huolta myös ostotapahtuman jälkeen. Yhteistyössä valtuutettujen merkkihuoltojen kanssa haluamme tarjota sinulle Suomen luotettavimman ja parhaan takuun ja huollon.