Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%.

 

Maksutavat

Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Pankkipainikkeiden osalta käytämme Verifonen tarjoamaa Finqu Pay- palvelua, jolla suoritat maksun turvallisesti ja nopeasti. Korttimaksujen osalta käytämme Checkout Finlandin tarjoamia maksupalveluja. Tämän maksuehdot voit lukea tästä linkistä: http://checkout.fi/maksuehdot . Näiden lisäksi löydät seuraavat maksutavat:

Euroloan osamaksu ja lasku, jolla saat lisää maksuaikaa tilauksellesi.

Postiennakko, jolloin maksat tuotteen vasta, kun noudat sen lähipostistasi.

Sähköpostilasku/tilisiirto, jonka maksat etukäteen ennen tuotteen toimitusta.

Yritysasiakkaat voivat lisäksi pyytää laskutusoikeutta.

 

Toimitusmaksu

Käytämme pääosin Postin tarjoamia lähetysvaihtoehtoja. Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 100 euroa, emme veloita toimituskuluja.

 

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo samana tai seuraavan vuorokauden aikana tilauksen saapumisesta. Käytämme Postin paketti- ja kirjepalveluita. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun välittömästi yhteydessä. Ilmoittamamme toimitusajat tuotteiden yhteydessä ovat suuntaa antavia, mutta ilmoitamme asiakkaalle mikäli toimitus viivästyy luvatusta.

 

Takuu

Tuotteillamme on tuotteesta riippuen takuu, joka kirjataan kuittiin toimituksen yhteydessä. Käytettyjen laitteiden osalta takuu kerrotaan Käyttöturvan kuvauksessa. Sovellamme myös muihin myymiimme älypuhelimiin samoja takuuehtoja. 

 

Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on ilmainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, täytyy sinun olla ensin meihin yhteydessä. Hyvitämme palautuksesta aiheutuvat kulut asiakkaalle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Mikäli näin ei ole, meillä on oikeus periä arvon alenemisesta aiheutuneet kulut asiakkaalta.

 

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen viimeistään 14 vuorokauden kuluttua saapumispäivästä. Ilmoituksen voi tehdä meille esimerkiksi sähköpostitse. Tarkemmat palautusohjeet saatte vastausviestissä. Hyvitämme postimaksun samalla, kun tilaussumma hyvitetään. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.